12 Aralık 2011

The Versatile Blog Ödülü

    Kimseye benzemeyen bloggerımız sevgili tubito, bana bu ödülü layık görmüş ve beni mimlemiş. Thanks tubito:)


 Versatile(çok yönlü) blog ödülü için bizden istenen yapmamız gereken şeyler var elbet. Bunlardan biri hakkımız 7 şeyden bahsetmek, ödül için uygun gördüklerimizden 10 kişiyi mimlemek ve tabii ödülün hakkını vermek:)
 
    Gelelim hakkımdakilere:

    1.Bunu bilmeyen yoktur ama tam bir vintage tutkunuyum! Cottage, provence ve vintage denince aklınıza kim mi geliyor? Tabi ki ben!!


                                                              Kahvesiz bir güne hayır!

       
              Haberleri izlerken kendimi tutamıyorum ve ne kadar gündemden uzak kalmayıp izlemek istesem de kötü haberlere tahammülüm yok! Trafik kazaları, ölüm haberleri, doğal afetler...keşke hiç olmasalar!


              Küçükken ablamla bayıla bayıla izlediğim çizgi film jetgillerdi.Teknolojiden nasibini alan gökdelenler, uçan arabalar, yürüyen bantta öylece duran George Jetson'un dişlerinin fırçalanması, saçlarının kesilmesi, ailenin güzel kızı Juddy'nin makinalar tarafından giydirilmesi ne güzeldi.Ailenin köpeği Astro'yu hatırlıyor musunuz? Ne tatlıydı. Ben 90'lar kuşağında bir çocuk olduğum için 2000'ler gelince her şeyin aynı jetgillerdeki gibi olacağına inanırdım. ''Milenyum Çağı'' deniyordu 2000'lere, millenium değil! Evet, teknoloji değişti, ama Jetgillerdeki gibi değil:)


               Ben soğuk havadan nefret eden biriyim, o yapraklar yere düşüp,sararıp ortadan kaybolunca ve dallarda kuruyup ruhsuzlaşınca mutsuz oluyorum. Kışı, üşümeyi, ıslanmayı hiç sevmiyorum. Ama karlı havaya, camdan yağışını izlemeye ve koşup karlarla çocuklaşmaya bayılıyorum!


                 Ben de sigaradan nefret edenler ve hiç kullanmayanlar tarafındayım! Kokusuna bile tahammülüm yok, evet! Hadi bırakın şu illeti!


              Büyüdüğümde hep bir yönetmen veya haber spikeri olacağımı düşünürdüm! Lise sıralarında otururken masa başı iş bana göre değil der hep aktif olabileceğim işler hayal ederdim. Şimdi bakıyorum da ne kadar da uzaklaşmışım bu düşüncelerimden:) Bu da son gerçeğim olsun!




         Mimlerim ise yeni izleyicim olan 10 kişiye gitsin; reyhanlaherseymutluellerelifinelizi, beyonce, moda-kulisi, betulove, fikr-iala , fulyevimindekoratoru, Gul/in'e gitsin!!

1 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

pek bir güzel anlatmışsın kendini
sadece jetgillerle sınırlı olmasada çizgifilm , haberlerle ilgili yorumun , kahve derken bir çok ortak yanımız varmış onu anlamış oldum :D