16 Aralık 2011

Gez, gör, al, sarıl, sevin, ayrıl..

   Sabah 7:00 alarmım çalıyor - Eleni Karaindrou- To vals tou Gamou - uyanıyoruz, tostlar üç tane, biri benim ikisi sevgili kocamın. Tadına doyamasam da iki tane yemenin bünyeme iyi gelmeyeceğini hissediyorum. Ben hızlıca giyinip, evi derli toplu bırakma çabasında iken arkamdan bir ses ''öylece kalabilir, zaten geleceğiz bir iki gün sonra'' diyor. Hiç olur mu öyle? Topluyorum, 8'e kadar çıkarız derken saat oluyor 8:20. Neyseki sabah maratonundan sonra vapura atlayıp uzaklaşıyoruz kısa bir süreliğine de olsa yaşadığımız şehirden.

    Denize merhaba!

    Yol uzuyor, sabah yaptığım tostlar gibi üç tane oluyoruz şimdi. Eşimin patronu da bize eşlik ediyor. İkimizi de farklı bir gün bekliyor, iş toplantısı ardından iş yemeğine katılacak olan eşim kırmızı kravatıyla göz dolduruyor:) Bense tam gezme modundayım, Kadıköy'de inip, nanumla buluşacağım.'' Nanu '' da neymiş dediğinizi duyar gibiyim.. O benim diğer yarım yani ablam. Sarılıyoruz özlemle. ''İnsanın yanında olmasını bu denli istediği kişiden uzak kalması bu olsa gerek.''  diyorum kokusunu içime çekerken. Sonra toplayıp kendimizi ''Hadi'' diyoruz. ''Alışverişe!''

    Kadıköy emrimize amade, tabi keyfimize limon sıkan yağmura da söyleniyoruz arada.Ama yağmur başlayınca elimize şu şeffaf şemsiyelerden tutuşturdu bi' amca, 5 tl'ye aldığımız şu herkesin elinde olan modellerden:) Havamıza diyecek yok:) Klasik mango turumuzda kendimizi de kaybettikten sonra ıvır zıvır, incik boncuk derken günü tamamladık.


   
      Eve gelip çaylarımızı da içince başladık DIY projelere, yarın kuzenimizin nişanı var.Tüm bijuteri dükkanlarını dolaşıp hayalimizde yarattığımız küpeleri bulamayınca ''Biz neden yapmayalım?'' dedik ve sonuç mükemmel! Yakında buradan inceleyebilirsiniz.

      Sonra biraz dinlenmece, şöyle biten 2011 yılının son sayılarından oluşan, dergilerle stres atmaca:)


      Sonra eşin neler yaptığını sormaca, şimdiyse ne zaman gelecek diye düşünmece:( Evlendiğimizden beri ilk defa bu kadar ayrı kaldık sanırım, olsun özlemekte iyidir değil mi ama? Nanum'un Nikon'unu kaptığım gibi gelecek yıl için şimdiden sizlere bir görselle''Merry Christmas'' demek istedim.


                                                                 Mutlu haftalar!

1 yorum:

nihal dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş ^_^ blogunu okudukça içim açılıyor (kısıtlı internet dolayısıyla çok sık giremiyorum ama kusura bakma).. küpeleri merakla bekliyorum :)