2 Aralık 2011

Mim: Blogunuzu Çevrenizle Paylaşıyor musunuz?

    Sevgili gülümse beni uyardı. Meğer bir mim almışım da haberim yokmuş, bu aralar o kadar yoğunum ki gerçekten yarım yarım yapılacaklarla uğraşmaktan tam anlamıyla bir şeye odaklanamıyorum. Gelelim ''mim''imizin konusuna:
     -Blogunuzu çevrenizle paylaşıyor musunuz sorusuna yanıtlar arıyoruz.


                                      İşte mimin konusunu oluşturan üç soru ve benim cevaplarım:

    1. Blogunuzu tüm eş, dost ve çevrenize söylediniz mi?
  
    ''Tüm'' demek yanlış olur ama yakın çevrem haberdar. Ben facebook ve twitter kullanmayan biriyim, nasıl olur dediğinizi duyar gibiyim ama  k-u-l-l-a-n-m-ı-y-o-r-u-m:) Karşı mıyım hayır ama tek bir odak noktam var o da blogum! Sevdiklerimden, hissettiklerimden, yeni fikirlerimden, yaptıklarımdan, yapmak istediklerimden bahsederken bunları hem yeni kişilerle hem de tanıdıklarımla paylaşmak hoşuma gidiyor. Ama şöyle de bir şey var ki sadece iki izleyicimi tanıyorum:) Yeni izleyiciler ve onların yaşamları, başka hayatlara karışma düşüncesi beni daha çok heyecanlandırıyor. Bu sayede beni okuyan sizlere de çok teşekkür ediyorum:)

    2. Blogunuzu ileride çocuklarınıza gösterecek misiniz?


   Sevdim ben bu düşünceyi. Blogu açma amacım bu değildi tabii ama hoşuma da gitmedi değil, neden olmasın. Onların da yaşamdan zevk almaları, dekorasyona, yazıya, kitaplara ve hayatın mutlu kılan alanlarıına ilgi duymalarını çok isterim.

     3. Blogunuzu eşiniz/ sevgiliniz biliyor mu?


    Bu blogun ayrı bir hikayesi var, özlemlerim gitgide çoğalıyordu diye başlayan. Askerde olan sevgilim, şimdiki eşim yanımda değildi o sıralar. Ben de aslında çok da önemsemeden açtım blogumu ancak zamanla giderek daha fazla keyif aldım, onun ve izleyicilerim için daha çok araştırmaya yapmaya başladım. Bu yüzden eşimin haberi ,askerden döndüğünde oldu. Şuradan ona ''come and bring me spring'' dediğim gün, dün gibi. :)



                                     Teşekkürler gülümse ve gelelim benim mimlediklerime:

                  aslindaherseytubitoerguvanmevsimievciliklamoredelcalcio hadi bakalım sıra sizde:)

2 yorum:

gülümse dedi ki...

tatlımmm cevapladığın için teşekkürler:))benim de ne faceim ne de twitterım var:)

naz dedi ki...

Canım benim şimdi görüyorum ama en yakın zamanda cevaplayacağım, biz de eski bloglarımızda "mim" e benzer bir şey yapıyorduk ama neydi ismi hatırlamıyorum. Çok keyifli oluyor, bir çok blogda aynı soruların birbirinden farklı cevabını okuyabiliyorsun. Artı blog okurları için de güzel bir istatistik sağlanmış oluyor.
Teşekkür ediyorum tatlışım.