16 Eylül 2012

Bodrum'da Bir Ev...



   Yaz bitmeden hala güneş süzülürken perdelerden evimize, Bodrum'da bu misafirperver eve uğrayalım istedim. Dökülen yaprakları, solan çiçekleri ve buğulu havasıyla sonbahar gelmeden ; içimizde yazın sıcaklığını bırakacak olan bu rengarenk eve konuk olalım bu Pazar.

   Bodrum'daki ev dekorasyonlarında en çok karşımıza çıkan renk tabiiki Mavi! Daha önce mavinin  dekorasyonda serinletici ve huzur verici yanından bahsetmiştim.Ancak yazlık bir evde maviye eklenen sarılar-turuncular ile colour block etkisi ile ruhunuza enerji verebiliyorsunuz.



                Tabi bu ev annenizin eviyse yazın ''içinizde kalması'' biraz daha fazla oluyor. Bir kaç gün ; konu ''anne''ise özlemin giderilmesi için hiç de yeterli olmayabiliyor.


                            Duvarlarda asılı olan Bodrum tablolarıyla ; şehrin havası hep evin içinde!Bodrum tabloları  bu sıcak bahçe mobilyaları ve daha fazlası için sempati mobilya ya uğrayın derim. 3 katlı mağazalarında Coastal Homes--Sherwood Furniture--ve country etkisini görebileceğiniz rahat koltuk ve mobilyalar bulunuyor.
   


                                                  Bahçede keyiflerin en güzeli; kahve keyfi.
                                                       Kahve keyfi ; hep beraberken çıkar!
 



                                           Oralardan evime getirdiğim şey ise; zaman!

        Beraberken tutmak isteyip de tutamadığım zamanı alıp geldim bir kaç gün sonra evime..

                                                    Saat: Sempati Mobilya-Bodrum



                              Baktıkça büyük sayılarla ve kocaman akrep ve yelkovanıyla bana ;

                                 ''Aslında hayat yaşadığımız andan ibarettir!'' sözünü hatırlattı.

               
 
                                                                       İyi pazarlar!

8 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Anne evi gibisi var mı? Sağlık ve mutluluk hep sizinle olsun!

our love dedi ki...

Canım annenin evine bayıldım seni de çok özledim bu kadar ara verme yazılarına öpüyorum seni :)

yeni hayat dedi ki...

anne evi çok güzeelll, mavinin ve beyazın verdiği huzur anneninkiyle birleşmiş gibi görünüyor:)) en kısa zamanda tekrar buluşman dileğiyle;)

Unknown dedi ki...

Özledim bile annemin güzel evini, kendisini, kedimizi, bodrumu...

lamore del calcio dedi ki...

insanın annesinin evinin böyle olması da bence şans:) çok güzelmiş gerçekten, ne güzel ki Bodrum'da çalacak bir kapın yok, direk bir evin var, hem de böylesi güzel döşenmiş...

pelinpembesi dedi ki...

ne kadar güzel!

Hestia dedi ki...


Güzel yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim hepinize:) ben de uzak kaldığımın farkındayım blogumdan nasıl özlüyorum sizleri ve bir şeyler paylaşmayı bir bilseniz:(

Anne evi; huzur eviymiş meğer!

Bodrum Bodrum; bekle beni en yakın zamanda tekrar buluşmak dileğiyle...

Unknown dedi ki...

ahh bodrum bodrum evleri başka çiçekleri başka denizi bir başka kent :))