20 Mart 2012

Evet! Tam Da Bunun İçin Mutluyum.

       Düşündüm de beyaz sayfalara gitmiyor kalemim nicedir...
       Nedenini sorduğumda kendime, aldığım cevap şaşırttı: Eksikliğini hissettiğim hiç bir şey yok dedim, huzurluyum.
       Öyle ya senden önce kızgınlıklarımı, dindirmeye çalıştığım nefretlerimi,  isyanlarımı ; senle ama ayrıyken  de özlemlerimi yazardım.
        Şimdiyse tüm olumsuzluklardan arınmış hissediyorum kendimi, yanında sakin, rahat ve mutlu!
        Altıncı ayını yaşadığımız evliliğimizin, bana hiç hissetmediğim değerleri katıyor olmasını izliyorum şimdi.
        Bazen bu yaşadıklarımızı ''mucize'' diye adlandırıyor,
        Bazen de sahip olduğumuz bu güzel değerleri  ''çok hak ettiğimizi'' düşünüyorum.
        Dile kolay tam beş yıl boyunca bu günleri beklediğimizi...


       
       Hayatımın kurguladığım şekilde gitmediği çok anlar oldu, oldukça fazla hayal kırıklığım...
       Ama istediğim her şeye sahip olduğum için huzurluyum şu an...
       Bana bunları ne mi yazdırdı?
       Dinleyin...
   

     

4 yorum:

gülümse dedi ki...

Cok severim bu şarkıyı.Allah mutluluğunu huzurunu daim etsin insallah, hep böyle kal...

yeni hayat dedi ki...

çok severim, bizim de nişanımızda ilk dans şarkımızdı:) mutluluğunuz, huzurunuz daim olsun;)

Hestia dedi ki...

Güzel dileklerin için saol gülümsecim:)
Bizim nişan şarkımız da buydu ne tesadüf:) Şu an da her sabah bu şarkıyla uyanıyoruz alarm müziğimiz yani. Ama her dinlediğimde bana farklı şeyler hissettiriyor.

boncuk dedi ki...

etkilendim canım.ne güzelll ne mutlu sana..her daim devam etsin mutluluğunuz