1 Mart 2012

Ben ve Diğer 100 Kişi...

     Ilık bir bahar günü, sadece paylaşmak için açtığım bu blogda şu an itibari ile 100 kişi olduk sevgili cupcakelerim:)
   
      Az önce, herkes 100 olunca yazıyor acaba ben de 99 izleyicime ulaştım diye mi yazsam derken, bir de baktım 100 oluvermişiz:)
   
      İşte tam da böyle heykelinizi dikebilirim:


                                                    Ya da böyle hız limitlerimizi zorlayabiliriz:



                                                       Yada çoook paralar kazanabiliriz:


          Yapabileceğimiz bir çok şey var, biz artık büyüdük!
Beni yalnız bırakmayan herkese, teşekkür ederim, beni izlemeye devam edin hehey:)

2 yorum:

tubitos dedi ki...

nice 100lere canım..

annemahsustan dedi ki...

blogunuz çok güzel: )

nice 100 ler görürsünüz inşallah.