28 Şubat 2012

Yaşasın Yemek Yemek:)

                       Yemek vakti çanları çalıyor!

                                            Benim bahsettiğim ''yemek'' hepimizin bildiğinden biraz farklı...

                        Dekorasyon blogu sahibesinin  ''güzel yemek''ten anladığı budur!

                                             İçinizi açacak, ilham verecek görüntüler işte burada:


         Bazen deriz ya tabaklar, bardaklar aynı renklerde olsun takım olsun, ben bu kullanıma bayıldım diyebilirm, sandalyelerden, tabaklara , bardaklara her şey farklı..Sıradışı!








                                                                 
 

1 yorum:

homestyleboom dedi ki...

böyle masalara dayanamıyorum, her şey çok güzel kusursuz, insan yemeye kıyamıyo. Bana da beklerim http://homestyleboom.blogspot.com/