2 Ocak 2012

Nihayet'


   Nihayet sizlere herkesten sonra ''Mutlu Yıllar'' diyebiliyorum. Bir blogger olarak sizi biraz ihmal ettiğimin farkındayım ama güzel dileklerle geldim. Umarım sizin için en önemli olanı seçersiniz. 2012, 2011'in size veremediklerini versin. Mutlu, huzurlu, sağlıklı, terörsüz, doğal afetsiz, savaşsız bir yıl olsun. Giden yıl tüm sıkıntılarınızı da alıp götürsün...

              Şimdi dikkatlice ve hiç bir şey düşünmeden aşağıdaki resime bakın ve  ilk gördüğünüz üç şey 2012'de sizin olsun.



                  Ben neleri mi gördüm? Servet(!) , Neşe , Huzur. Bakalım siz neler göreceksiniz.

                                                    Bu Yıla:
    Beş tur oynadığımız  tombalada ''Tombaaalaa!!'' diyen hep ben oldum, çok ilginçti ama son el değiştirdiğim kartıma rağmen kazanarak,

    Milli piyangodan amorti bile tutturamadık ama tombaladan kazandıklarımla sevinerek,

    Yeni doğan yeğenimizin bir uyanık bir uyur hallerini izleyerek,

    Yanımızda olamayanları unutmayarak, daha büyük, daha kalabalık bir biçimde firesiz tüm sevdiklerimiz yanımızdayken gireceğimiz Yeni yılların hayalini kurarak,

    Ama hep herkes gibi umutla, neşeyle, içimden tuttuğum kocaman içi dopdolu mutluluklarla girdim.

                                                                    Huzurlu Yıllar!

3 yorum:

our love dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Ben Huzur, Aile ve Bilgi gördüm.
Evet istediklerim hepsi bu sanırım.
İyi seneler güzellik...
Öpüyorum çok

http://www.hergunluk.com

Elifinelizi dedi ki...

Huzur , sağlık ve mutluluk
sanırım bir yerde dostluğuda görmüştüm
yeni yılda başka ne istenebilirki .
Mutlu mutlu yılların olsun