18 Kasım 2011

                                                     
                                                             Bugün ne yapsak?

                                              Balkona gelen güneş ışıklarından keyif alsak...



                                    Güneşten etkilenip, melekler gibi mutlu olsak, çalıp oynasak:)



                                                       Zaman ilerliyor deyip üzülmesek,


 
                             Bardağın dolu tarafını görmeyi başarsak, kalan saatler üzerine düşünsek:)



                                                                 Ne güzel olur değil mi?

13 yorum:

pembe bloğum dedi ki...

evettt.
çok güzel olur bence.
ben en azından bugün deneyeyeceğim:)

Adsız dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar onlar öyle.

O güzel güneşli balkonda oturup meleklerin müziğinde ruhum dans ederken zamanın akışını o saatten izlemek ve o şirin bardaktan bir yudum su içebilmek ancak hayalim olabilir şu anda :(

gülümse dedi ki...

ilki için bişey diyemicem çünkü bu ara güneş ışığını görebileceğimi hiççç sanmıyor ama kararlıyım diğerlerini yapacam:)

Fido dedi ki...

bunlar ne güzel objeler böyle??kendi evinden fotoğraflar mı yoksa??

www.fido-land.blogspot.com

Adsız dedi ki...

çok haklısın..çok da güzel anlatmışsın çok da güzel fotoğraflamışsın:)

zeynep

nihal dedi ki...

ne güzel fotolar bunlar..

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Evet ya ne güzel olurdu ! Bu arada bloğunu yeni keşfettim,çok keyif aldım .Yeni kurulan bir ev ve taptaze bir evlilik, çok güzel heyecanlar bunlar... Size bitimsiz mutluluklar dilerim. Sevgiler...

Hestia dedi ki...

Nihal ve sevgili colette, hoş geldiniz:) Bitimsiz mutluklar ve taze heyecanlar...Kulağa hoş geliyor!

Unknown dedi ki...

Evinin her objesi güzel o yüzden hangi açıdan neyi çekersen çek mutluluk yayıyor, enerji yayıyor.
Canım benim mutluluk üretimine devam, seni seviyorum.

Hestia dedi ki...

ben de seni nanum güzel bakan gözlerinden öptüm:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

bardak için kullanılan kapağa bayıldım paşabahçeden mi benimde böyle birşeye ihtiyacım varda

http://sonsuzdekorasyon.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Ayrıntılar çok güzel,hele meleklere bayıldım..
Bu arada güllü kaşıklarını çok beğendim burada ki bir mağazada görmüştüm ama fiytı biraz fazla gelmişti belki indirime girmiştir, gidip bakmak lazım dimi???
evcilik-evcilik.blogspot.com

Hestia dedi ki...

Bardak üstlüğü paşabahçeden evet, farklı modelleri de var ama ben bu pisiye bayıldım:)

Porselen kaşıklar karacadan, biraz pahalı ama değer çünkü yere düştüğünde falan da kırılmıyor, sağlam yani, gidip bak en yakın zamanda.